Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 1 januari 2016

twee keer lief





Je zou toch thuis komen en dit in je brievenbus vinden....
Een lieve brief ( met koffie bij het kacheltje uitnodiging) en een zelfgemaakt engeltje.
Of nog in je ochtendjas een kopje koffie zitten drinken als je man het busje van de postbode langs het raam ziet komen ( wat goed dat hij thuis was).
Hem dan binnen zien komen met een doos: had jij iets besteld?

Samen heel nieuwsgierig de doos open maken en dit vinden!
Een lief kaartje, een vertaald breipatroon en een volle doos met heel mooi breigaren.
En niet te vergeten een heel mooi leesboek.
Lieve Monique, wat ongelooflijk lief van je.
Dit van jou krijgen doet me zoveel!
Het zelf niet makkelijk hebben en dan zo aan een ander denken.
Dank je wel.

Je bent een schat!

Lieve mensen om je heen: wat een rijkdom!

groetjes, Franca.



5 opmerkingen:

  1. dag lieve Franca , wat grappig ! ik stuurde je ook een engeltje... en dacht dus dat je het daarover had ...dus dat wil al wat zeggen hé dat we met verschillende mensen engeltjes sturen naar jou....
    ik hoop dat je mijn enveloppe krijgt volgende week !
    liefs Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel.

    Veel sterke voor spaarmoeder.

    En Jezebelle: ik hou de brievenbus in de gaten!
    Alvast heel hartelijk dank!
    Er komt vast nog een blogje: drie keer lief.

    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn als je zoveel lieve mensen om je heen mag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo leuk om iets weg te geven...heb ik zelf ook gedaan voor een blogster...maar nog veel leuker is iets krijgen toch ?...geniet ervan....liefs op een heel mooi nieuw jaar...x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen