Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 22 februari 2015

Weekend, niks gekocht wel iets gedaan


De gekregen tulpen zijn nu echt uitgebloeid. In de tuin is ( net) genoeg te vinden, om het vaasje te vullen.
Niks gekocht.
De tortilla-taart, nog in de vorm.
En aangesneden. Dochter was er blij mee ( en de rest van het gezin ook).

Jongste nam tenminste een extra punt.
Een grote vogel op bezoek in de wei.
Flink beest, zo'n reiger.
Niks doen? Nou niks kopen, dat brengt juist zin om wat te gaan doen!
De plannen? Om nu eens eindelijk de tafel ( en de stoelen) te gaan verven zoals we lang geleden de salontafel al deden.
De grote wisseltruc.
Nou moet het nog wel even lukken om die grote tafel de huiskamer in te krijgen.
Nog meer bezoek: een roodborstje tussen de krokusjes.
Een gemeen beestje, volgens mijn nichtje, maar ik vind ze zo leuk.
Kijk toch eens wat een leukerd.
Kijk, met zo'n recept kom er schot in de voorraadkast ( kwam ook nog een blik tomatenstukjes bij).
Wel gemaakt in de pan, het was al te laat om nog in de slow-cooker te gooien. Dat probeer ik een andere keer.
Uit de pan was het in ieder geval heel erg lekker ( zelf  onze verstokte vleeseters hadden nauwelijks in de gaten dat het sin carne was).
Kijk nou!
De tafel en stoelen uit de veranda staat tijdelijk binnen.
En ik vind het gezellig staan!
Straks wil ik de andere tafel niet meer terug.
Daar zit ik 's avonds op de bank. Stilletjes te genieten.
 Morgen, dan begin ik met het schilderwerk. De tafel en de stoelen.
Heb ik 's avonds weer een cursus om  mijn punten binnen te halen. 
Nu zit ik lekker, geniet van het weekend, iedereen thuis. Wat wil een mens nog meer?

Fijne avond!

groetjes, Franca.

2 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen! Veel succes met het schilderen vandaag. Staat nu al leuk hoor, de tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige foto's!
    De tijdelijke eethoek staat inderdaad mooi, maar wanneer de originele eethoek klaar is, zal het minstens zo mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen