Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 16 augustus 2014

bankje en boeken

Ik verfde een bankje ( groen, zoals de boekenkast zou worden).
Het kleurtje is prima, maar het staat inmiddels op de overloop met boeken die niet meer in de boekenkast pasten ( goh).
De stapel is te groot!
Het word toch het boekenkastje van mijn ouders ( donker eiken) verven en daar neer zetten, of ( wat veel verstandiger is) wat boeken weg doen.
Wordt vervolgd.
 Het zag er zo makkelijk uit...
Maar het werd taai en oneetbaar.
Volgende keer beter ( hebben de vogeltjes ook wat).

En verder: bakte ik een gewone hartige taart voor gasten, die gelukkig prima lukte.
Aten we die ( wegens flinke regen) in de huiskamer aan de grote tafel.
Hadden we ook nog chipolatapudding als toetje.

Kreeg manlief opnieuw een picknick ( al moesten we halverwege naar binnen vluchten). Deed dochterlief deze keer ook mee.

Ging ik met dochterlief woonwinkelen, te beginnen in de kringloopwinkel.
Vond dochterlief daar een prachtig zwart jasje van Dolce en Gabbana( en nu maar hopen dat ik het goed spel) waar ze helemaal mee in de wolken was.
En een flinke stapel tijdschriften ( a 15 cent ) om lekker te lezen op haar ( TV loze) kamer.
Gaf de woonwinkel waar we vervolgens binnen liepen ,bonnen weg voor gratis koffie en thee.
En vond dochterlief een heel leuk tafeltje voor 10 euro!
Missie geslaagd!

Fijne Zondag!

groetjes, Franca.

2 opmerkingen: