Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 29 april 2012

Mijn "nieuwe" en toch 23 jaar oude salontafel.
Met het nieuwe boek van Marieke Henselmans.
Het tweede boek dat ik lees van Lisa Wingare ( zeer de moeite waard) en het derde boek van "onze eigen " Geertrude!
Wat een bewondering heb ik voor haar. Ze heeft "zomaar" haar droom waargemaakt en is echt schrijfster geworden.
Haar volgende boek komt bijna uit en staat meteen boven aan mijn verlanglijstje. Waarom?
Wat denk je een dame die haar eigen cateringbedrijfje is begonnen, gaat koken in een landhuis en dan allerlei intriges tegenkomt. Dat moet toch een boek worden om van te smullen! Overigens is op haar site het eerste hoofdstuk te downloaden, dat maakt wel lekker.
Geertrude zet 'm op!
Wat een verrassing dat AH pompoen in het diepvries assortiment heeft.
Zo hadden manlief en ik zomaar op een aprildag een heerlijk pompoensoepje als lunch. Dat gaan we vaker doen!



Zit ik weer te tobben. is mijn tekst weg en het lettertype ineens klein. Wat is wilde vetellen is dit: enthousiast gemaakt door Marie -Claire van den berg  in haar boek groen doen, ben ik dit gaan gebruiken  als deo ,tot nu toe vind ik het super. Meer over haar boek op eco mama. http://www.ecomama.nl/ontspanning/recensie-boek-groen-doen-marie-claire-berg/ Ik zet mijn naam er nog onder en begin opnieuw, hopelijk lukt het dan.  groetjes, Franca.    
      
                                                                                 

    
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten