Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 31 januari 2009

weer op honk

Een dag later als gehoopt, maar ik ben er weer.
De eerste vrije dag waar ik me zo op verheugd had, heb ik helaas in bed doorgebracht. Waarschijnlijk iets teveel gesjouwd en vooral teveel gewild , met als gevolg een flinke migraineaanval.
Zowel de laatste werkdag, als de eerste vrije dag. Vandaag gaat het weer( met dank aan goede medicijnen).
Toen oudste zoon voor een open dag in Eindhoven moest zijn( welke school wordt het volgend jaar) hebben mijn dochter en ik van de ( korte) gelegenheid gebruik gemaakt om nog even de stad in te gaan.
Voor dochterlief wat t-shirts en voor mij een ( zomer) jurkje. Shirtjes voor 2,50 en het jurkje voor 5 euro.
Jammer dat het te kort was om nog verder te kijken( zoon vind winkelen verschrikkelijk) doen we nog eens over zonder hem.
Het zonnetje schijnt zo lekker dat je gewoon zin in het voorjaar krijgt. Ik ben dus buiten gaan zoeken naar de eerste voorjaarstekenen. Misschien omdat we het (open) buitengebied wonen, of omdat er weinig zon in onze tuin komt, maar ik heb nog geen bloempje of knopje gevonden.
Het boeket van ' mijn' laatste gezin is daarentegen helemaal voorjaar. De rozenkopjes en het roomstelletje zijn van het kringloopwinkelen laatst. Als het roomstelletje gepoetst is zal ik het nog een keer in volle glorie laten zien. Nu ga ik genieten van het feit dat ik ( eindelijk) weer kan lezen. En me lekker even met een boekje op de bank nestelen. Het ( poets) werk moet nog maar even wachten. De wasmachine en droger draaien al wel volop. Maak ik meteen gebruik van het goedkope weekendtarief.
Dochter toont zich van haar allerliefste kant en is al wat aan het opruimen. Soms besef je wat een bofferd je bent.
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten