Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 27 augustus 2013

drie maal zuinig

Vandaag is weer de eerste nieuwe aflevering van een dubbeltje op zijn kant.
Hoewel ik me soms ook erger ( ja zeg, als je zo doet moet je wel in de problemen komen), kijk ik toch erg graag naar dit programma.

John Williams en Annemarie van Gaal brengen over bezuinigen een nieuw boekje uit met dezelfde titel.
Een dubbeltje op zijn kant heet het dus. Volgens mij komt het morgen uit.

Marieke Henselmans heeft ook een nieuw boekje in de maak:
"Sta financieel sterk".
Als je het voor 1 September besteld met de bon uit de Genoeg krijg je 3 euro korting.

En tot slot "onze" Jamie.
Het Nederlandstalige budgetkookboek van hem komt in Oktober uit ( mooi Sint-of Kerstcadeau) .
Het gaat :" Bespaar met Jamie  " heten.
Volgens de beschrijving let hij ook goed op dat er geen eten weggegooid zal worden. Dat is een goede zaak!

Ik denk niet dat er heel veel nieuws voor mij bij is.
Maar ik mag er toch gewoon van genieten?

Nog een half uurtje dan start mijn wacht.
Snel nog even naar buiten, wie weet lukt het nog om een mini rondje te lopen voor tien uur.
De dvd recorder staat al klaar, mocht ik weg zijn voor een bevalling kan ik later het programma nog zien.
Ik verheug me er op!

Veel kijk en leesplezier!

         groetjes, Franca.



6 opmerkingen:

  1. Haha al kom je niet bij mij kramen ook ik sta op wacht.....en van die boekjes daar verwacht ik niet zo veel nieuws meer van onder de zon. Alles is volgens mij al wel redelijk gezegd en gesproken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht altijd tot de bieb de boeken heeft.
    Scheelt mij weer geld en kastruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Muisje,
    Dat doe ik ook bij veel boeken.
    Zo heb ik net het nieuwe boek van Katie Fforde aangevraagd.Of ik deze boeken zelf ga kopen of ze toch van de bieb leen, weet ik nu nog niet.Ik wilde in ieder geval laten weten dat ze er aan komen.
    groetjes, Franca.
    p.s. soms leen ik ze eerst en besluit ze later toch zelf te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag zag ik Annemarie van Gaal en John Williams bij Koffietijd en daar vertelden ze ook over hun boek.
    Of ik vanavond naar hun programma ga kijken weet ik nog niet(te mooi weer), maar anders zie ik het later wel een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De aflevering was een grote teleurstelling ( en dat had ik kunnen weten), het boekje vind ik goed. Misschien geen grote eyeopener voor mensen die al consuminderen, maar vol goede tips voor veel mensen. Kosten niet helemaal in verhouding, dus even wachten ( en aanvragen) tot de bieb het heeft!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De boeken klinken heel interessant. Ik vind de boeken van Marieke Henselmans altijd erg leuk.
    Ze schrijft met veel humor.
    Een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen