Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

maandag 25 februari 2013

twee

Twee kindjes.
Geen tweeling.
Twee kleinkindjes in een week. Wat zeg ik? In twee dagen.
Maandag werd ze oma van een prachtige kleinzoon, Dinsdag werd haar popperige kleindochter geboren.
Als je dan weet dat haar man vrijwel helemaal hersteld is van een hersenbloeding die hij nog maar anderhalve maand geleden kreeg...
Dan kun je misschien een heel klein beetje indenken hoe gelukkig ze nu is.
Proficiat nichtje!
De truitjes komen eraan!
Zal ik het doen?
Dat bijna 50 verhaal.
Dit is het , dit lijf, dit leven, daar ga ik hoop ik 50 mee worden.
Als ik het anders wil, zal ik daar zelf aan moeten werken.
En niet zeuren! Zeuren heeft geen zin.
Vanaf nu, elke Maandag een foto. Een foto van mij of van iets wat ik fijn vind of juist liever anders zie.
Wennen zal ik!
Nu bellen. Voor mij ( die schrijven hier geen punt vind) hartstikke moeilijk.
Bellen naar die collega, die op 45 jarige leeftijd een hartinfarct kreeg, die nu moet gaan accepteren. Wat zeur ik nou.
Hup, bellen! En dan op bezoek. Geen gezeur van ik ken haar niet echt. Nu!

        groetjes, Franca.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige truitjes.
    En soms moeten je zelf echt dwingen tot dingen, achteraf vallen ze vaak erg mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om eens meer van je te zien dan een glimp en mens (sorry, klinkt harder dan ik bedoel), wat zie je er fantastisch uit!!!
    Zo wil ik ook wel 50 worden! (nog 2 jaar te gaan).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden die truitjes, schitterend.
    Wie wil er nu niet gezond oud worden en er dan ook nog zo uitzien.
    Wat is 50 nu, niets toch. Later zul je er om lachen. Nee, ik dan die bijna 56 wordt en dat nu naar de 60 jaar gaat en het verschrikkelijk vind.
    Ha,ha,ha. Dat is pas oud.
    Gelukkig schat iedereen mij veel jonger en ben ik gezond, maar toch leuk is anders.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke truitjes en wat fijn dat opa de kindjes ook nog mag meemaken.

    Wat leuk dat je een foto van jezelf er opzet, zo heb je een "gezicht" bij een hartstikke leuk blog. En 50 is maar een cijfer moet je maar denken, want je ziet er fantastisch uit. Mijn man wordt 40 en vind dat ook vreselijk, maar je moet ook blij zijn dat je ouder wordt want het kan ook anders.

    groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie truitjes zijn het geworden!
    Fijn die foto van jou..
    Zo 50 worden is toch helemaal geen
    probleem ;)
    Wat zie je er goed uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen