Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

woensdag 25 april 2012

appelbloesem en kunst


Nieuwe dingen. Wat een ellende!
Ga ik alle foto's ( zoals eerst) van onder af plaatsen, begint de foto nu netjes boven aan de pagina.






En dan krijg ik mijn tekst weer niet zomaar onder een foto. Ik ga nog maar even oefenen!







Wat ik wilde laten zien was een nieuw kunstwerk van dochterlief ( en stiekem ook de appelbloesem).
 Sinds een week vakantie! Tijd om veel te koken, te klussen en mensen op de zoeken. Genieten met een hoofdletter. Nu nog wat beter weer!
Tikka masala van kip, van Jamie, de volgende dag nog een lekker restje.
Gehaktschotel met een aardappeldakje, en in de puree zit geen boter maar geraspte kaas ( net als over de schotel). Belachelijk lekker!
Heeft de pipowagen weer een bodem.
En manlief een goed idee met de oude schommel.
Werken we intussen aan uitnodigingen en scannen we foto's in voor het grote feest van Opa en Oma.
Als manlief drie weken extra zou hebben ,kwamen we nog tijd te kort.

De keukenstoelen zijn mooi geworden, net als de salontafel. Dochterlief heeft haar kamer aangepakt (wauw) nu de boekenkast nog.
Volgende keer foto's.
Nu aan de slag!

                       groetjes, Franca.

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal!Mooi kunstwerk.Ben zo benieuwd naar het eindresult van de pipowagen!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw maaltijden zien er werkelijk altijd uit als een feestje. Mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg met interesse de ontwikkelingen van je pipowagen!

    http://truutske.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor het al; druk met leuke dingen zoals altijd!!
    Gezellig weekeind toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor alle lieve reacties!
    Fijn dat je er weer bent Lieveheersbeestje!
    Daan : goed he, ik ben apetrots op die man van mij!
    Nicole : ik hou je op de hoogte, maar wat betekend die verwijzing naar truuske?
    Legezakkenvrouw: heel hartelijk dank voor het lieve compliment!
    Wilma: Dank je wel ook namens mijn dochter, en de pipowagen zal nog regelmatig hier voorbijkomen ( tot hij hopelijk ooit een eigen site krijgt).

    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen