Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

maandag 25 april 2011

een oven en een wasmachine

Hoe vind je deze?
Zijkant een.
De achterkant.
Zijkant twee.

De pitten . Met een gebakken eitje.
2e Paasdag bezochten we een rommelmarkt. En vonden deze schatten.
Een boek is al uit. Buiten gelezen in het zonnetje.. Afgewisseld met borduren aan mijn lammetjeskussen. Buiten kan ik de kleuren goed onderscheiden. Komt die ook eens af. Een boek wat me weer eens wat nederig maakte. Mooi leesvoer.
En zo hadden we een fijne 2e Paasdag.
En een nieuwe wasmachine en fornuis. Waar ik zo blij mee ben.
Hadden jullie ook fijne paasdagen?

groetjes, Franca.

3 opmerkingen:

  1. Wij hadden ook heerlijke paasdagen. Jammer dat de tijd zo snel voorbij gaat. Wat een leuke oven en wasmachine heb je! Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
    groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wij hadden een fijne pasen. Wat een leuke aanwinsten heb je weer gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo, jij vindt dus zomaar een wasmachine en een oven op de rommelmarkt ;-)
    Leuke dingen heb je gekocht, hoor! Ik ben gisteren naar 2 rommelmarkten geweest, maar heb niks leuks gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen