Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

maandag 11 mei 2009

verjaardag

Mooi ingepakt cadeau aan het ontbijt.
Waarin een eigen werkje van dochterlief. Nagetekend van een oude babyfoto van mezelf.
Waarom die foto nou op zijn kant staat? Geen idee!

Chocoladetaart met aardbeien en slagroom. En citroentaart ( waar we later slagroom op deden).
En ( hoe gedurft hè voor een verjaardag) Worteltaart. Gelukkig vonden ze die ook erg lekker.
De tafel na de ochtendvisite. Met op de achtergrond mijn nieuwe ochtendjas, en op tafel de superleuke theepot met gebreide theemuts. Het varkentje hoorde bij een boek( extra grapje van mijn beste vriendin). Die overigens ook de zelfgemaakte kaart op tafel maakte. Vandaag alles netjes opruimen, dan zal ik nog wel een foto plaatsen van alle mooie bloemen en planten en kookboekjes die ik mocht krijgen.
Ik had zo'n ongelooflijk gezellige verjaardag, voelde me als een kind in een snoepwinkel.
Ga vandaag nog even lekker nagenieten. Van alle gezelligheid, de lieve mensen en de heerlijke cadeautjes.
groetjes, Franca.

1 opmerking:

  1. Hoi Franca, nog van harte gefeliciteerd! Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad! Wat kan je dochter mooi tekenen zeg. Daar zit vast heel veel tijd in, dat maakt haar kado extra waardevol.

    groetjes Jente

    BeantwoordenVerwijderen