Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 9 januari 2009

wandelen en alles op het nest

De lange wandeling hebben we gisteren nog gemaakt! De schaatsbaan is ongeveer 1,5 kilometer van ons huis, daarna nog een rondje om(en op) het ijs. Dochter en vriendin gezien en ook oude bekende tegengekomen. Die zijn natuurlijk uitgenodigd voor de koffie.Al met al een heerlijke middag.
Nu moet ik wel aan de slag, vanmiddag is de verjaardagsvisite voor Pa z' n verjaardag, hier in huis. Gisteren was mijn laatste werkdag, dus hier is nog wat te doen.
Oudste zoon belde vanmorgen om 6.45 uur, dat hij al bij school stond. Heerlijk om hem weer thuis te hebben. Alles op het nest, moedervogel is weer content. Hij heeft een fijne vakantie gehad. Behalve een flinke bloedneus , toen de bus net voor school stopte, is er geen schade. Heb hem echt gemist, maar vind het geweldig dat het zo goed gegaan is. Voor onze oudste weer een flinke stap in de goede richting.
Maanden terug vertelde ik over het lekkere lasagne recept van Jamie. Nou staat het in de AlleHande.
Met trouwens veel meer lekkere recepten zonder flauwekul. Nu ik geen tijdschriften koop, is zo'n supermarktblad een fijne optie.
Ik hoor manlief druk bezig in de keuken. Schandalig dat ik hier zit, nog even een berichtje. Schoonmoeder blijkt wondroos te hebben. Dat was dus ook de reden van het niet lekker zijn( en naast het bed terecht komen) ben blij dat er nu toch een huisarts langs is geweest( al vond schoonmoeder het eigenlijk onzin).
Nu zit ze nog voor het week-end aan de antibiotica. Is ze tenminste op de goede weg.
Ik moet aan het werk, tot later.
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten