Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

woensdag 28 januari 2009

nog 1 dag

Nog 1 dag : - Met moeite die drukke snelweg opkomen.
- Zorgen voor een (bijna) driejarig meisje en een prachtig babyjongetje.
- Doodmoe thuiskomen en toch direct gaan koken.
- s' Avonds uitgeteld op de bank hangen.
- Een huis dagelijks van boven naar beneden stoffen en stofzuigen.
Wat blijft hetzelfde?
- ook hier bergen was.
Maar geen zorgen meer over zo'n piepklein babytje ( die het inmiddels gelukkig prima doet), mijn eigen tijd indelen, mijn kinderen wat meer zien, kortom: ik ben aan mijn vrije dagen toe. Vermoeidheid stapelt zich op lijkt wel, vanavond na pilatus recht naar bed. Zodat ik morgen nog een dag voldoende energie heb om er volop tegenaan te gaan.De Genoeg laat ik ingepakt liggen, dan heb ik iets om me op te verheugen.Afgelopen nacht droomde ik zelfs over poppekleertjes naaien. Het wordt tijd dat ik weer eens iets creatief kan doen.
Wat niet wegneemt dat ik in een leuk gezin werk. Maar het is lang geleden dat ik zulke lange dagen maakte.
Ongelooflijk dat ik vroeger 8 dagen van 8 uur werkte en dan de derde dag s' nachts alweer de wacht in ging.
Daar moet ik nou toch echt niet meer aan denken. Hierna zeker 10 dagen vrij. Kan ik thuis de zaak weer eens flink onderhanden nemen. Morgen meer.
groetjes, Franca.

1 opmerking: