Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 18 januari 2009

Dag met een gouden randje

Kijk je even mee naar binnen? Dit was onze Zondag.
Man aan het werk in de schuur, zijn auto moet morgen A.P.K. gekeurd worden en er moest nog wat aan gebeuren.
Eindelijk dit boek terug. Ben er meteen weer in gaan lezen ( niet precies vanaf blz. 1).
Mijn breiwerk is nu toch echt bijna af. Ik zal eens kijken in de bieb voor luisterboeken, dan kan ik 'lezen' en breien tegelijk.

En verder: ging de oudste op bezoek bij een klasgenootje ( die zijn sleutelbeen gebroken had met skikamp) . Kwam een vriendin van middelste haar nieuwe vriendje voorstellen ( ze bleven ook meeeten , gelukkig had ik nog vegetarische linzensoep van gisteren) . Bakte ik een brood (meteen de laatste in deze broodbakmachine, die gaf er na tien jaar de brui aan). Zorgde manlief ( samen met jongste en middelste) tussendoor voor oma omdat opa een dagje uit was. Ging ik met dochter bij andere opa op bezoek.
Vond ik de blog ' the rosegarden' , die ik met veel plezier aan het lezen ben. Snoepte we nog een laatste stukje (slagroom) taart bij de koffie. Om tot slot na een lekkere maaltijd, en een stukje bewegen, tot de ontdekking te komen dat ik nog een dagje extra vrij ben.
Soms is het leven zo goed! Wat kan een mens veel hebben om dankbaar voor te zijn!
Groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten