Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 21 december 2008

appeltaart en meer

Okee, nog wel T.V. gekeken vanavond in een stoel (niet liggend in de bank) en al breiend.
Voeg daarbij twee zelfgebakken appeltaarten (Een om weg te geven) en een wandeling door de buurt om de kerstkaarten rond te brengen, samen met manlief.
Dan zit ik toch op de goede weg. Het was trouwens niet mis die wandeling. Neem een zandpad, laat dit eerst goed aanvriezen en dan dooien, gevolg: wandelen wordt doorploegen op rubberlaarzen.

Het mooiste van de dag heb ik alleen op video, niet op foto. Zal mijn man vragen of hij het hier kan krijgen.
Mijn jongste zoon had een kerstconcert in de kerk , met het jeugdorkest. Hij speelt trompet , is hier en daar net te zien , wat is dat mooi..
Zo'n ventje van dertien, die zo graag superstoer is, toch wat zenuwachig de hele dag , vertrekt vroeg , alleen met zijn trompet en standaard.Dan kom je in het kleine volle kerkje. En dan spelen daar zoveel kinderen de sterren van de hemel.Sommge dagen hebben gouden randjes. Moet ik niet Oudste vergeten, die samen met een langsgekomen vriendje (twee knullen van 17 ) spontaan even gingen helpen met het maken van de appeltaart. Soms is het leven erg goed.
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten